Biz sizə yalnız keyfiyyətli məhsullar təqdim etmirik, həm də keyfiyyətli xidmət göstəririk. Müştəri məmnuniyyəti bizim bir nömrəli prioritetimizdir və ümidlərinizi ödəmək üçün əlimizdən gələni edirik.
Xidmət planlarımız işinizi davam etdirir və nəyin bahasına olursa olsun, yük maşınlarınızdan maksimum dərəcədə faydalanmağa kömək edir, buna görə də tam əminliklə əməliyyatınızı planlaşdıra bilərsiniz.
Paketlərimizlə xidmətinizi ölçüsünüzdən asılı olmayaraq işinizə uyğunlaşdıra bilərsiniz.
Xidmətinizi əsas donanma və xidmət məlumatları ilə təmin edərək işinizi tam nəzarətdə saxlamağa imkan verən I_Site donanma idarəetmə həlli ilə birləşdirə bilərsiniz.
Müntəzəm istismar ilə əsas iş vaxtı və təmir xərclərinin qarşısını ala bilərsiniz. Qırılan hissələr kifayət qədər erkən müəyyən ediləcək və zərərin genişlənməsindən əvvəl sabitlənəcəkdir. Geniş zərər üçün təmir xərcləri bir yük maşını almaq üçün xərc qədər ola bilər. Beləliklə, bu qədər böyük xərc çəkməmək üçün xidmət paketlərimizdən birini nəzərdən keçirin.
Təcrübəli Toyota texnoloqumuz sizə ən uyğun bir cədvəli hazırlamaq üçün bir neçə amil əldə edəcəkdir.
Ən yaxşı bahis, Toyota markalı yük maşını alarkən və ya icarəyə götürdüyünüzdə planlaşdırılan bir xidmət müqaviləsi bağlamaqdır.
Liftinizə müntəzəm olaraq xidmət etmək işinizin məhsuldarlığını artırmağa və iş yerində təhlükəsizliyi təmin etməyə kömək edəcəkdir. Təhlükəsizlik prioritet olmalıdır; nəzərə alınmasa, ziyan və xəsarət ola bilər. Bu işinizi poza bilər və sizi də hüquqi problemlərə sala bilər. Beləliklə, işinizi optimal və etibarlı şəkildə inkişaf etdirmək üçün xidmətləri ciddi qəbul edin.
Əməliyyat və təhlükəsizliyi artırmaq üçün hər XXX və ya XX gündə bir profilaktik xidmət göstərməyinizi tövsiyə edirik.
Bəli, elədir. Toyota yük maşını bütün Toyota Orijinal hissələri ilə tamamlandı. Yük maşınınıza uyğun hissələr qoymağa başlasanız, həqiqətən onun davamlılığını və uzunmüddətli dəyərini itirirsiniz.
Daha çox sualınız var və ya düzgün yük maşını tapmaq bir tərəfdən ehtiyacınız var?
Hər hansı bir köməyə ehtiyacınız olanda həmişə bizimlə danışa bilərsiniz.
Tanınmış bir metodologiya ilə müştərilərimiz üçün nəyin vacib olduğunu və necə icra etdiyimizi soruşuruq: Xalis Promomotor Score, performansımızı qiymətləndirməyə imkan verir.
Xidmət əsas fərqləndirici olduğundan müştərilərimiz üçün təmir işlərini tez bir zamanda həyata keçirməyimiz, ilk dəfə işləri düzəltməyimiz və ehtiyac olduqda hissələrin mövcudluğundan əmin olmağımız vacibdir.
Hər ay 1500-dən çox müştəri sorğusu toplayırıq ki, bu da xidmətimizi daim inkişaf etdirməyə imkan verir. Bu yolla müştərilərimizə məhsuldarlığı və nəzarət dəyərini artırmağa kömək edə bilər.