Toyota servis konsepsiyası

Biz sizə yalnız keyfiyyətli məhsullar təqdim etmirik, həm də keyfiyyətli xidmət göstəririk. Müştəri məmnuniyyəti bizim bir nömrəli prioritetimizdir və ümidlərinizi ödəmək üçün əlimizdən gələni edirik. Buna görə Toyota xidmət konsepsiyasını, 12 əsas dəyər sayəsində xidmətlərimizi optimallaşdırmaq üçün strukturlaşdırılmış bir yanaşma tətbiq edirik.

Akkreditasiya

Akkreditasiya yolu ilə xidmət fəaliyyətlərimizin Toyota standartlarına uyğun olmasını təmin edirik.

Həssaslıq

Əməliyyatınız aşağı olduqda cavabdehlik prioritetdir. Bu, işinizi tez və effektiv şəkildə həyata keçirmək deməkdir.

Standartlaşdırma

Harada olmağınızdan asılı olmayaraq, yüksək xidmət standartımıza və dəqiq vaxt zəmanətlərimizə etibar edə bilərsiniz.

Jidoka

Jidoka problemləri görünən etmək üçün. Bütün problemlərinizi ciddiyə alırıq və mümkün qədər tez və etibarlı şəkildə həll edirik.

Genchi Genbutsu

"Gedib görək", beləliklə real həyatı başa düşə bilərik və hər bir məsələni həll edə bilərik.

Tam uyum

Biz sizin ehtiyaclarınıza tam uyğun olmağı hədəfləyirik. Doğru insanlarla, düzgün bacarıqlarla, doğru hissələrlə və düzgün razılaşmalarla.

Kaizen

Toyota Way və TPS sistemimizin bir prinsipi olan davamlı inkişaf fəlsəfəsinə güvənərək, xidmətimizin keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün hər zaman çalışdığımıza əmin olduq.

Poka yoke

oka Yoke səhvlərin qarşısını almaq üçün hazırlanmış bir mexanizm və ya bir prosesdir. Ehtiyat hissələrinin keyfiyyətini daim artırmaq və göndərilmədən əvvəl yoxlamaqla, lazımi hissənin vaxtında çatdırılacağını təmin edirik.

Hoshin

Uzunmüddətli və strateji planlaşdırma öhdəliyimiz sayəsində sizin tələblərinizi nəinki sabah, həm də gələcək illər ərzində yerinə yetirəcəyimizə əmin ola bilərsiniz.

Tullantıların aradan qaldırılması

Həmişə tullantıların aradan qaldırılmasına və ətraf mühitə öz təsirimizi minimuma endirməyə diqqət edirik.

Davamlı informasiya

Texniki işçilərimiz iş üçün lazım olan bütün məlumatları onlayn əldə edə bilirlər. Bu, minimum iş vaxtı ilə hər zaman səmərəli və yüksək keyfiyyətli xidmətə etibar etməyə imkan verir.

Heijunka

Heijunka iş yükünü səviyyəyə gətirir və hamar bir iş axını yaradır. Buna görə hər səfərin planlaşdırılması və planlaşdırılması bizim prioritetimizdir.

I_Site

İ_Site, parkınızı bir ekosistemə birləşdirir, məlumatları toplayır və sizə nə baş verdiyini nəzərdən keçirir və işinizi necə optimallaşdıracağınızı izah edir.

Ətraflı oxu >

Toyota istehsal sistemi

Biz istehsalımıza qənaətcil istehsal tətbiq edirik və yalnız sifariş etdiyiniz şeyi istehsal etdiyimiz anlamına gələn məqam  sisteminə uyğun olaraq işləyirik

Ətraflı oxu >

Texniki dəstək servisi

Toyota Servisi

Təkliflərimizin köməyi ilə xidmətinizi ölçüsündən asılı olmayaraq işinizə uyğunlaşdıra bilərsiniz.

Ətraflı oxu >

Bir xidmət mikroavtobusu qarşısında iki nəfər danışır

Nümunə tədqiqi: STEP və ASEC

ASEC və STEP proqramları müştəri təcrübəsini inkişaf etdirir və Toyota Servis Konsepsiyasının vacib hissəsidir.

Ətraflı oxu >

Ofis dəhlizində gülümsəyən insanlar

Komandaya qoşulun

Məhsulları və işləməyimizi optimallaşdırmağın açarı, bizimlə logistika və texnologiyaya həvəsli olaraq insanlarla işləməkdir.

Ətraflı oxu >